CONTENT
STRATEGY
CONTENT STRATEGY
Η στρατηγική περιεχομένου είναι η λεπτομερής διαδικασία εντοπισμού των τύπων περιεχομένου και πληροφοριών που το κοινό θεωρεί αξιόλογα και στη συνέχεια η συστηματική δημιουργία και διανομή αυτού του είδους περιεχομένου. Η στρατηγική περιεχομένου συνδέεται στενά με τον τρόπο με τον οποίο η πληροφορία αναπτύσσεται, οργανώνεται και παρουσιάζεται. Στοχεύει στο να συνδέσει τo brand με το σωστό κοινό, διασφαλίζοντας ότι παρουσιάζεται το σωστό ποσό πληροφοριών στον χρήστη, με έναν συναρπαστικό και ευανάγνωστο τρόπο. Σας βοηθάει να επιτύχετε τους στόχους σας, είτε πρόκειται για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας σας, την αύξηση της κυκλοφορίας στο site σας, είτε για την αύξηση των επισκεπτών χρηστών σε πελάτες.
Η διαδικασία σε 4 βήματα
Στρατηγική υλοποίησης
Το Content Marketing είναι ό,τι πιο σύγχρονο έχει να προτείνει αυτή τη στιγμή το digital marketing και η αξία του θα ανεβαίνει συνεχώς. Βρισκόμαστε στην εποχή όπου η προσοχή του χρήστη στον καταιγισμό πληροφοριών είναι ελάχιστη. Συνεπώς, ο μόνος τρόπος για να τον προσελκύσουμε, να τον κάνουμε να συμπαθήσει το brand μας και να γίνει, τελικά, πελάτης μας είναι να του προσφέρουμε αυτό που ο ίδιος αναζητά.