CONTENT

STRATEGY

CONTENT STRATEGY

Η στρατηγική περιεχομένου είναι η λεπτομερής διαδικασία εντοπισμού των τύπων περιεχομένου και πληροφοριών που το κοινό θεωρεί αξιόλογα και στη συνέχεια η συστηματική δημιουργία και διανομή αυτού του είδους περιεχομένου. Η στρατηγική περιεχομένου συνδέεται στενά με τον τρόπο με τον οποίο η πληροφορία αναπτύσσεται, οργανώνεται και παρουσιάζεται. Στοχεύει στο να συνδέσει τo brand με το σωστό κοινό, διασφαλίζοντας ότι παρουσιάζεται το σωστό ποσό πληροφοριών στον χρήστη, με έναν συναρπαστικό και ευανάγνωστο τρόπο. Σας βοηθάει να επιτύχετε τους στόχους σας, είτε πρόκειται για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας σας, την αύξηση της κυκλοφορίας στο site σας, είτε για την αύξηση των επισκεπτών χρηστών σε πελάτες.

Η διαδικασία σε 4 βήματα

Επικεντρωνόμαστε στη δημιουργία περιεχομένου που τραβά την προσοχή, παρέχει αξία και ευθυγραμμίζεται με τους στόχους της επιχείρησής σας.

Συλλαμβάνουμε δημιουργικές ιδέες, τις υλοποιούμε μέσω της δημιουργίας περιεχομένου και τις διανέμουμε στρατηγικά στα κανάλια επικοινωνίας.

Συνειδητοποιώντας την ποικιλία των πλατφορμών και του κοινού, προσαρμόζουμε το περιεχόμενο για κάθε περίπτωση, εξασφαλίζοντας έτσι μέγιστη επίδραση και συμμετοχή.

Κατανοούμε τη δύναμη της αφήγησης ιστοριών στη μεταφορά του μηνύματος σας. Οι στρατηγικές μας περιλαμβάνουν συναρπαστικές αφηγήσεις για να ενισχύσουν την ταυτότητα σας και να συνδεθούν με το κοινό σας σε βάθος χρόνου.

Στρατηγική υλοποίησης

Το Content Marketing είναι ό,τι πιο σύγχρονο έχει να προτείνει αυτή τη στιγμή το digital marketing και η αξία του θα ανεβαίνει συνεχώς. Βρισκόμαστε στην εποχή όπου η προσοχή του χρήστη στον καταιγισμό πληροφοριών είναι ελάχιστη. Συνεπώς, ο μόνος τρόπος για να τον προσελκύσουμε, να τον κάνουμε να συμπαθήσει το brand μας και να γίνει, τελικά, πελάτης μας είναι να του προσφέρουμε αυτό που ο ίδιος αναζητά. Δείτε στο infographic τη σωστή διαδικασία.

Στρατηγική υλοποίησης

Το Content Marketing είναι ό,τι πιο σύγχρονο έχει να προτείνει αυτή τη στιγμή το digital marketing και η αξία του θα ανεβαίνει συνεχώς. Βρισκόμαστε στην εποχή όπου η προσοχή του χρήστη στον καταιγισμό πληροφοριών είναι ελάχιστη. Συνεπώς, ο μόνος τρόπος για να τον προσελκύσουμε, να τον κάνουμε να συμπαθήσει το brand μας και να γίνει, τελικά, πελάτης μας είναι να του προσφέρουμε αυτό που ο ίδιος αναζητά.