SOCIAL MEDIA
MARKETING
SOCIAL MEDIA MARKETING
Επικεντρώνεται στην εκμετάλλευση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) με στόχο, τόσο την δημιουργία ενδιαφέροντος και μιας αμφίδρομης επικοινωνίας των χρηστών με συγκεκριμένο brand / εταιρεία, όσο και με την υλοποίηση online διαφημιστικών / προωθητικών ενεργειών και πλάνων. Έχοντας σαν βασικό εργαλείο τα κοινωνικά δίκτυα (Social Media), εστιάζει στην προσπάθεια δημιουργίας περιεχομένου που προσελκύει την προσοχή και ενθαρρύνει τους χρήστες να το μοιραστούν μέσω των κοινωνικών δικτύων τους. Είναι σημαντικό γιατί συνδέει μια επιχείρηση με τους πελάτες της online και είναι αποτελεσματικό σε όλους τους κλάδους. Συνδέει επιχειρήσεις με το ιδανικό κοινό τους μέσω της προβολής και προώθησης.
Στρατηγική υλοποίησης
Ο τρόπος με τον οποίο κατηγοριοποιούνται οι άνθρωποι αλλάζει ριζικά με την έλευση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Δημογραφικά στοιχεία όπως φύλο, ηλικία, εκπαίδευση και εισόδημα έχουν γίνει λιγότερο σημαντικά και αυτό που πραγματικά παίζει ρόλο είναι η κατηγοριοποίηση ανάλογα με τις συνήθειες και επιθυμίες των ανθρώπων, της συμπεριφοράς τους καθώς και των στάσεων και ενδιαφερόντων τους.