Πολλές φορές παρατηρούμε ότι οι πελάτες μας έχουν δημιουργήσει μια εικόνα στο μυαλό τους που δεν είναι η δική σας ή αυτή που θα θέλατε. Πιθανότατα έχετε προσπαθήσει να διαμορφώσετε την εικόνα σας με λάθος προσέγγισή ή με λάθος πρότυπα. Ίσως έχετε μια λανθασμένη εικόνα του εαυτού σας. Προσπαθήστε η εικόνα του εαυτού σας που βγάζετε προς τα έξω να είναι πρωτότυπη και να δώσει στους πελάτες τη σωστή εικόνα σας.
Αναρωτηθείτε: Πώς θα πρέπει να σας θυμούνται; Ποια είναι τα θετικά για τον εαυτό σας;
Οι βασικές αρχές του branding είναι να αποφασίσετε σχετικά με την εικόνα που θέλετε να απεικονίσετε για τον εαυτό σας προς τα έξω και τι μήνυμα θέλετε να επικοινωνήσετε. Περνάτε την εικόνα της επιτυχίας; Της έλξης; Είστε σίγουροι; Προσαρμόστε την εικόνα σας και το blog σας. Αν δεν έχετε ακόμα blog, ευκαιρία να δημιουργήσετε το δικό σας blog προσωπικής προβολής. Αφήστε την προσωπικότητά σας να λάμψει μέσα από την δημιουργία της δικής σας εικόνας. Ο σκοπός μιας μάρκας είναι να δημιουργήσει κάτι που θα κολλήσει στο μυαλό των ανθρώπων και να τους βοηθήσει να θυμούνται την επιχείρησή σας ή εσάς. Λάβετε υπόψη ότι εάν εκθέτουμε τον εαυτό μας σε χιλιάδες ανθρώπους μερικοί από αυτούς θα σας θυμούνται και κάποιοι όχι. Γιατί; Πώς μπορεί το branding να σας κάνει να σας θυμούνται ούτως ή άλλως; Αυτό είναι ολόκληρη θεωρία.
Οφέλη του Branding. Το προσωπικό εμπορικό σήμα σας πρέπει να δημιουργήσει μια θετική εικόνα στο μυαλό των καταναλωτών. Σε αντίθεση με ότι πιστεύουν οι περισσότεροι άνθρωποι, το branding δεν είναι απλά ένα λογότυπο. Στις επιχειρήσεις ο σκοπό σας, η εστίαση σας, και η εικόνα σας συνδυάζονται για να δημιουργήσουν το εμπορικό σήμα σας. Παρακάτω είναι μερικά πλεονεκτήματα του Branding:
Να σας θυμούνται. Είναι δύσκολο να θυμηθούμε μια εταιρεία με ένα γενικό όνομα ή ένα άτομο μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Μπορεί να μην είστε σε θέση να διακρίνετε την αποστολή τους και τα προσωπικά τους στοιχεία.
Μπορείτε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών εύκολα. Το γεγονός είναι ότι στο branding θέλουμε να δημιουργήσουμε στενούς δεσμούς με την ταυτότητα της μάρκας. Οι καταναλωτές δεν θέλουν μόνο ποιότητα, αλλά και προϊόντα που μπορούν να εμπιστευθούν. Έτσι η επιχείρησή σας θα πρέπει να έχει μια ταυτότητα που οι πελάτες σας μπορούν να προσκολληθούν. Εάν η εταιρεία σας προσφέρει κορυφαία προϊόντα και υπηρεσίες και έχει μια μεγάλη αναγνωρισιμότητα, οι άνθρωποι θα σας θυμούνται. Επιπλέον, συχνά θα σας προτείνουν σε φίλους και στην οικογένεια τους.
Θα γίνετε διάσημος. Θέλετε οι άνθρωποι που δεν έχουν κάνει επιχειρήσεις με σας να εξακολουθούν να γνωρίζουν ποιοι είστε και τι κάνετε; Αν βλέπουν τις διαφημίσεις σας σε διαφημιστικές πινακίδες, αν τις ακούνε στο ραδιόφωνο, τα βλέπουνε στην τηλεόραση, ή οποιοδήποτε άλλο μέσο, θα γνωρίζουν την ταυτότητα της μάρκας σας. Και όταν έρθει η ώρα που θα χρειαστούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, η εταιρεία σας θα είναι το πρώτο πράγμα που θα τους έρχεται στο μυαλό.
Μία εικόνα χίλιες λέξεις. Είμαστε μια πολυbrandική κοινωνία και η εικόνα είναι ο βασιλιάς. Οι άνθρωποι συνδέουν συνήθως τα εμπορικά σήματα με την ποιότητα και μπορεί να αγοράσουν μόνο από ορισμένα εμπορικά σήματα για το λόγο αυτό. Αν οι άνθρωποι θέλουν μόνο ένα εμπορικό σήμα ενός συγκεκριμένου προϊόντος, είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν υψηλότερη τιμή. Κάντε Branding τον εαυτό σας σωστά, έτσι θα μπορείτε να πουλήσετε τον εαυτό σας σε πιο υψηλή τιμή και η αντιληπτή αξία στα μάτια του πελάτη θα είναι ακόμη υψηλότερη από ότι άμα ήσασταν άγνωστοι.